Når fibersambandet er levert og tenestene dine er aktivert kan du seie opp abonnementa dine med andre leverandørar.
-
Tussa kan ikkje avslutte abonnement du har på breiband og TV hos andre leverandørar for deg. Du må sjølv seie opp slike abonnement. Vi rår deg til å vente med å seie opp abonnementa til fibersambandet er levert og tenestene dine er aktivert. NB! Dersom du har bestilt telefoni og ønskjer å ta med deg eksisterande telefonnummer, vil vi seie opp abonnementet ditt og portere nummeret. Dersom du seier opp telefonabonnementet ditt sjølv, vil det eksisterande telefonnummeret ditt gå tapt.
-
Dersom du ønskjer å utsette levering av digital-tv til oppseiingstida med noverande leverandør er ute, kan du avtale dette med kundesenteret vårt. Då slepp du å bli dobbeltfakturert.
-
Dersom du har breiband og telefoni frå Tussa i dag, tek vi ansvar for å flytte over abonnementa dine. Hugs å returnere det gamle modemet/utstyret til oss. MERK! Dersom du ikkje ønskjer telefoni ved overgang til fiber må du sende oss skriftleg oppseiing.
På Di Side får du:
- Full oversikt over Tussafiber-abonnementet ditt (hastigheit, pris og rabattar)
- Fakturaoversikt
- Oversikt over personopplysningane dine som er registrert hos oss
- Oversikt over alle kontraktene dine
- I TV Valmeny kan du skreddarsy tv-pakken din med kanalar og strøymetenester du vil ha
(for digital-tv-kundar) - Bestille ekstra kanalpakkar (for digital-tv-kundar)
- Bestille ekstra tv-boks (for digital-tv-kundar)