Kva leitar du etter?

Viktig læringbedrift innanfor IKT og elektro

Tussa Servicedesk

Med servicedesk hos Tussa får brukarane tilgang til IT-kompetanse via e-post, internett og telefon. Vi skreddarsyr også tenester etter ditt behov!

Rask tilgang til IT-kompetanse når det trengs

Opningstider er måndag–fredag: kl. 08.00–16.00 (mogleg å utvide til kl. 07.00–17.00)

    • Kontaktpunkt for IKT-support via Mail
    • Sjølvbetening av saker via web
    • Kontaktpunkt for IKT-support via Mail
    • Formidling av saker til konsulent
    • Sjølvbetening av saker via web
    • Kontaktpunkt for IKT-support via telefon
    • Kontaktpunkt for IKT-support via Mail
    • Formidling av saker til konsulent
    • Sjølvbetening av saker via web
    • Kontaktpunkt for IKT-support via telefon
    • 1-linje generell IT-support, inntil 5 min.
    • Eskalering og prioritering av innmelde saker
    • Enkel klient-support på operativsystem og nettverk, inntil 5 min.
    • Kontaktpunkt for behov og bestilling av IT-utstyr
    • Support på Microsoft office, Internet Explorer og Adobe Reader. Inntil 5 min.
    • Rapportering
    • 3-parts linjeleverandørhandtering. Avgr. til 2 lev. (opsjon)
    • 3-parts applikasjonsleverandørhandtering (opsjon)
    • Kontaktpunkt for IKT-support via Mail
    • Formidling av saker til konsulent
    • Sjølvbetening av saker via web
    • Kontaktpunkt for IKT-support via telefon
    • 1-linje generell IT-support, inntil 5 min.
    • Eskalering og prioritering av innmelde saker
    • Enkel klient-support på operativsystem og nettverk, inntil 5 min.
    • Kontaktpunkt for behov og bestilling av IT-utstyr
    • Support på Microsoft office, Internet Explorer og Adobe Reader. Inntil 5 min.
    • Rapportering
    • Brukaradm. av filområde, operativsystem, applikasjonar og Citrix
    • Enkel print support med overvaking og handtering av kø
    • Brukaradministrasjon - opprette og slette brukarar. Stk. pris.
    • 3-parts linjeleverandørhandtering. Avgr. til 2 lev.
    • 3-parts applikasjonsleverandørhandtering (opsjon)

Merk: Standard er ei teneste for kunden sitt IT-personell. Support av fag-applikasjonar inngår ikkje i tenesta.

Kontakt oss

Ta kontakt for å høyre korleis vi kan hjelpe di bedrift.