Kva leitar du etter?

Brukarrettleiingar

På denne sida finn du brukarrettleiingar for oppsett av fibermodem, TV-boks og Premium Wifi.

Oppsett av e-post på iPhone og iPad

Fullfør oppsettet

Telefonen din koplar seg no til e-postkontoen din. Dette kan ta nokre minutt.

  1. Du får deretter moglegheita til å huke av for E-post og Notater (valfritt).
  2. Trykk "Arkiver" for å fullføre oppsettet.
  3. Du kan no lese og sende e-post i appen "Mail", som du finn på framsida på telefonen.
    • I løpet av oppsettet kan du få opp feilmeldinga "Kan ikke koble til med SSL". Du får då spørsmål om å konfigurere denne kontoen utan SSL. Svar ja på dette spørsmålet.
    • Dersom du får opp feilmeldinga "IMAP-tjeneren svarer ikke", bør du kontrollere at telefonen er kopla til internett, og at du har skrive inn rett informasjon i feltet "Innkomande e-posttenar".
    • Dersom du får opp feilmeldinga "Passord ikke oppgitt", bør du kontrollere at du har skrive inn rett passord. Du skal ha motteke eit passord frå oss. Dersom du ikkje har fått dette, ta kontakt med kundesenteret.
    • Dersom du framleis ikkje får tilgang, kontakt kundesenteret på telefon 70 04 63 00.