Straum

Våre straumkundar har det beste kundesenteret!

Kundeserviceprisen "Best i test" vart delt ut under Call Center-dagane. Tussa vann prisen for beste kundesenter innanfor kategorien energi.

Bestitest dokside.jpg
Glade medarbeidarar på Tussa kundesenter energi: Tobias Skotheim, Elisabeth Myrvågnes, Stine Drabløs Larsen, Ann-Kristin Ernstsen og Aina Voldnes.
 

Grunngjeving:

"Kundane kom enkelt fram til rett kundehandsamar, som var gode til å lytte og avdekke kundane sine behov. Dei viste god produktkunnskap og ga gode løysingar."

 
Call Center-dagane er Nord-Europas største konferanse innanfor kundeservice. Kundeserviceprisen kårar årets beste på kundeservice innanfor 16 ulike kategoriar. I år var heile 132 selskap med i vurderinga innanfor dei ulike kategoriane. 
 
Det er viktig at kundane våre er fornøgde. Det å ta godt vare på kundane ved å yte god service, innfri kundane sine forventningar og dekke behova deira, er svært viktig og noko som vi jobbar mykje med kvar dag. No når vi topper lista blant store aktører kan vi tillate oss å vere ekstra stolte av kundeservicen vår.
 
 
Kraftselskap
Poeng
TUSSA
87,8
Ishavskraft
86,1
NorgesEnergi   
84,8
Trønderenergi
84,2
Hafslund
83,5
Trondheim kraft
81,3
Lyse
81,1
Gudbrandals Energi
80,4
Fjordkraft
79,8
NTE
76,4
LOS
74,8
Eidsiva Energi
73,6
Nord Østerdal Kraftlag
73,2

 
 
 
 
DI SIDE
 
 
 
 
 
 
 

Gløymt passord?    Registrer brukar

Logg inn med

 
 
Telefon
Kundeservice: 700 46 300