Våre straumkundar har den beste kundeservicen!

Kundeserviceprisen "Best i test" vart delt ut under Call Center-dagane. Tussa vann prisen for beste kundesenter innanfor kategorien energi.

Bestitest dokside.jpg
 
 

Grunngjeving:

"Kundane kom enkelt fram til rett kundehandsamar, som var gode til å lytte og avdekke kundane sine behov. Dei viste god produktkunnskap og ga gode løysingar."

 
Call Center-dagane er Nord-Europas største konferanse innanfor kundeservice. Kundeserviceprisen kårar årets beste på kundeservice innanfor 18 ulike kategoriar. I år var heile 143 selskap med i vurderinga innanfor dei ulike kategoriane. 
 
"Det er viktig at kundane våre er fornøgde. Det å ta godt vare på kundane ved å yte god service, innfri kundane sine forventningar og dekke behova deira, er noko som vi jobbar mykje med kvar einaste dag. At vi gjekk heilt til topps på lista blant alle dei store kraftleverandørane i Noreg viser at vi lykkast med satsinga vår og inspirerer oss til å bli enno betre. Eg er svært stolt av den dyktige og flotte gjengen på kundesenteret vårt!" Per-Are Sørheim, adm. direktør i Tussa-24 AS.
 
 
Kraftselskap
Poeng
TUSSA
76,9
Eidsiva
73,3
Kraftriket
69,6
LOS
68,0
NorgesEnergi   
66,6
Hafslund
65,3
Gudbrandal Energi
64,0
Fjordkraft
57,9
Ishavskraft
57,3
Smart Energi
55,2
NTE
52,3
Lyse
52,0
 

 
 
 
 
DI SIDE
 
 
 
 
 
 
 

Gløymt passord?    Registrer brukar

Logg inn med

 
 
Telefon
Kundeservice: 700 46 300
 
 
 
 

Straumglede