Tema: Bestilling/oppseiing

TV har bindingstid 1 år, deretter 1 md. oppseiing
 
TV-kanalar han 1 md. oppseiingstid (gjeld premiuminnhald som C More-abonnement, Viasat-abonnement m.m.)
 
Kanalar og tenester som du vel inn i Start har ikkje oppseiingstid eller ekstra kostnad.
 
Oppseiing må sendast skriftleg, enten via kontaktskjema på ”Di side” eller på e-post til kundesenter@tussa.no
Ja, det kan du. Du kan enkelt bestille ekstra Get-boks ved å logge deg inn på Di Side.
 
Den ekstra boksen vil bli sendt til deg i posten så fort vi har fått handtert bestillinga. 
 
Slik gjer du det:
 
- Øvst på høgre meny finn du innlogging til Di Side
 
- Logg inn med e-postadresse og passord
 
- Når du er logga inn, vel "Breiband og Digital-TV" i toppmenyen
 
- Vel "Abonnement" i nedtrekksmenyen
  
- Klikk på "pluss-ikonet" ved Ekstra Get boks 
  
- Klikk på bestill-knappen
 
- Klikk "Bekreft bestilling" for å bekrefte bestillinga di
Ja, det kan du. Du kan enkelt bestille tilleggskanalar/ premiuminnhald ved å logge deg inn på Di Side
 
Slik gjer du det:
 
- Øvst på høgre meny finn du innlogging til Di Side
 
- Logg inn med e-postadresse og passord
 
- Når du er logga inn, vel "Breiband og Digital-TV" i toppmenyen
 
- Vel "Abonnement" i nedtrekksmenyen
  
- Klikk på "pluss-ikonet" ved Premiuminnhald 
  
- Klikk på bestill-knappen
 
- Klikk "Bekreft bestilling" for å bekrefte bestillinga di
 
Premiuminnhaldet vert straks tilgjengeleg på boksen/boksane.
 
 
 
 
 
 
 
DI SIDE
 
 
 
 
 
 
 

Gløymt passord?    Registrer brukar

Logg inn med

 
 
Telefon
Kundeservice: 70 04 63 00
 
 
 
 

Opningstider kundeservice:

Straum
Måndag–fredag kl. 08.00–16.00
 
Breiband, TV & Telefoni
Måndag–fredag kl. 08.00–19.00
Laurdag kl. 12.00-15.00
 

Besøksadresse kundesenteret:

Langemyra 6, 6160 Hovdebygda