Dette må du hugse når du skal flytte

 
 

Straum

Ta kontakt med kundesenteret vårt seinast 3 virkedagar før flyttedato. Kundesenteret vil ta seg av det praktiske rundt flyttemelding til nettselskapet ditt
MERK! Dersom du fortsatt har gamal straummålar med manuell avlesing, må du sjølv ta kontakt med nettselskapet ditt for målaravlesing den dagen du flyttar ut
Meld adresseendring til kundesenteret. HUGS at du til ei kvar tid kan oppdatere kontakt-informasjonen din på Di side og i Tussa sin kundeapp.
Ved overtaking av eksisterande anlegg kan du printe ut overtakingsskjemaet her, fylle ut, signere og sende tilbake til oss.  Skjema for overtaking av straummålar
 
 
 

Breiband, digital-tv og telefoni

Bruk kontaktskjemaet under for å sende melding til kundesenteret vårt før flytting, for å seie opp abonnementa din, ev. flytte dei over til ny adresse om det er mogleg
Bruk kontaktskjemaet under for å melde adresseendring til kundesenteret. HUGS at du til ei kvar tid også kan oppdatere kontaktinformasjonen din på Di side og i Tussa sin kundeapp.
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
DI SIDE
 
 
 
 
 
 
 

Gløymt passord?    Registrer brukar

Logg inn med

 
 
Telefon
Kundeservice: 70 04 63 00
 
 
 
 

    

Sommartid kundeservice
24. juni - 16. august

Straum
Måndag–fredag kl. 08.00–16.00
 
Breiband, TV & Telefoni
Måndag–fredag kl. 08.00–17.00
Laurdag kl. 12.00–15.00
 

Besøksadresser kundesenteret:

Langemyra 6, 6160 Hovdebygda