Dette må du hugse når du skal flytte

 
 

Straum - straumselskapet i Tussa har blitt Wattn

Ta kontakt med kundesenteret til Wattn seinast 3 virkedagar før flyttedato. Kundesenteret vil ta seg av det praktiske rundt flyttemelding til nettselskapet ditt
MERK! Dersom du fortsatt har gamal straummålar med manuell avlesing, må du sjølv ta kontakt med nettselskapet ditt for målaravlesing den dagen du flyttar ut
Meld adresseendring til Wattn sitt kundesenter
 
 
 

Breiband, digital-tv og telefoni

Bruk kontaktskjemaet under for å sende melding til kundesenteret vårt før flytting, for å seie opp abonnementa din, ev. flytte dei over til ny adresse om det er mogleg
Bruk kontaktskjemaet under for å melde adresseendring til kundesenteret. HUGS at du til ei kvar tid også kan oppdatere kontaktinformasjonen din på Di side og i Tussa sin kundeapp.
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
DI SIDE
 
 
 
 
 
 
 

Gløymt passord?    Registrer brukar

Logg inn med

 
 
Telefon
Kundeservice: 70 04 63 00
 
 
 
 

Opningstider kundeservice:

Straum - Wattn
Måndag–fredag kl. 09.00–15.30
 
Breiband, TV & Telefoni
Måndag–fredag kl. 08.00–19.00
Laurdag kl. 12.00-15.00
 

Besøksadresse kundesenteret:

Langemyra 6, 6160 Hovdebygda