Dette må du hugse når du skal flytte

 
 

Straum

Ta kontakt med kundesenteret vårt minst ei veke før flyttedato. Kundesenteret vil ta seg av det praktiske rundt flyttemelding til nettselskapet ditt
MERK! Dersom du fortsatt har gamal straummålar med manuell avlesing, må du sjølv ta kontakt med nettselskapet ditt for målaravlesing den dagen du flyttar ut
Meld adresseendring til kundesenteret. HUGS at du til ei kvar tid kan oppdatere kontakt-informasjonen din på Di side og i Tussa sin kundeapp.
 
 
 

Breiband, digital-tv og telefoni

Ta kontakt med kundesenteret vårt før flytting for å seie opp abonnementa din, ev. flytte dei over til ny adresse om det er mogleg
Meld adresseendring til kundesenteret. HUGS at du til ei kvar tid kan oppdatere kontakt-informasjonen din på Di side og i Tussa sin kundeapp.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
DI SIDE
 
 
 
 
 
 
 

Gløymt passord?    Registrer brukar

Logg inn med

 
 
Telefon
Kundeservice: 70 04 63 00
 
 
 
 

Opningstider kundeservice:

Straum
Måndag–fredag kl. 08.00–16.00
 
Breiband, TV & Telefoni
Måndag–fredag kl. 08.00–19.00
Laurdag kl. 12.00-15.00
 

Besøksadresse kundesenteret:

Langemyra 6, 6160 Hovdebygda